Grozā0 preces

Garantijas noteikumi

Garantija
  1. Visām Baltic Data pirktajām precēm saskaņā ar LR likumdošanu nodrošinām 2 gadu garantiju.
  2. Garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Jūs varat uzrādīt:
  • pirkumu apliecinošu dokumentu (Pavadzīme, čeks vai kvīts);
  • ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
  1. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
  • precei ir garantijas plombu, iekārtas sērijas numuru bojājumi vai pats esiet mēģinājis novērst iekārtas bojājumu;
  • bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
  • bojājums radies no tā, ka iekārtā iekļuvis svešķermenis, šķidrums, kukaiņi utt;
  • ja esiet izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī neoriģinālos izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
  • bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, dēļ kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
  • nebūsiet veicis regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama piem. datora tīrīšana no putekļiem u.c.);
  • izmantosiet preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece šādiem nolūkiem nav paredzēta).
  1. Salaboto preci mēs varam piegādāt Jums vēlamā vietā. Maksa par šo pakalpojumu ir 7.11 Eur ar PVN Rīgas robežās. Salabotās preces piegādes maksa ārpus Rīgas robežām notiek pēc atsevišķas vienošanās. Ja vēlaties izmantot šo iespēju, zvaniet uz mūsu servisa centru pa tālruni 67507088.
  2. Pirms preces nodošanas remontā parūpējaties par savu datu drošību. Servisa centri negarantē datu saglabāšanu pēc remonta, par datu rezerves kopijām atbildīgs ir pats klients. Nodrošinieties ar datu rezerves kopijām.
  3. Ražotāja garantija neattiecas uz jebkura veida datu zaudēšanu datu nesējos CD/DVD/Blu-Ray matricās, zibatmiņās, atmiņas kartēs, cietajos diskos u.c., kas radušies vai var rasties augstāk minēto datu nesēju bojājumu (tiešo vai netiešo) rezultātā. Baltic Data SIA nenes atbildību par datu nozaudēšanu, lietojot no Baltic Data SIA iegādātus datu nesējus. Klienta pienākums ir pašam rūpēties par savu datu drošību un veikt datu rezerves kopēšanu.
  4. Baltic Data nenes atbildību par klienta datorā, planšetdatorā vai viedtālrunī instalēto programmatūru.
  5. Gadījumā, ja prece nedarbojas korekti, Jums ir sekojošas iespējas:
  • doties tieši uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā/pirkšanas dokumentā norādīto servisa centru (neizmirstiet pirkumu apliecinošu dokumentu – čeku, kvīti, rēķinu un garantijas talonu), kā rezultātā servisa apkalpošana notiks ātrāk;
  • Nogādājiet šo preci mūsu servisa centrā! Būsiet laipni gaidīti Rīgā, A. Deglava ielā 50 darbadienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 (neizmirstiet pirkumu apliecinošu dokumentu čeku, kvīti vai rēķinu un garantijas talonu), kā arī jebkurā Baltic Data veikalā;

Ja Jums rodas kādi jautājumi, zvaniet pa tālruni 67507088, Mūsu servisa speciālisti Jūs uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

  
© 2016 SIA Baltic Data. Visas tiesības rezervētas.