Grozā0 preces

IT risinājumi

Algu aprēķina un personāla vadības programma

Algu aprēķina un personāla vadības programma – cena no 323 EUR

Algu programma ir universāls un elastīgs risinājums, kas nodrošina ātru un precīzu algu aprēķinu un ļauj pielāgot personāla vadības dokumentus uzņēmuma vajadzībām.  Algu programmas funkcionalitāte sniedz lietotājiem iespēju veikt darba algas uzskaiti atbilstoši LR likumdošanai. Piemērota ikvienam uzņēmumam, neatkarīgi no tā izmēra, jo programmā sniegtās iespējas var piemērot jebkura uzņēmuma vajadzībām. Algu programmu var lietot vienotā ERP sistēmā ar Office Line Finanšu grāmatvedības un/vai Klientu un pasūtījumu apstrādes moduli, gan kā atsevišķu algu aprēķina programmu.

FUNKCIONĀLA
Pilna funkcionalitāte algu aprēķinam. Tabeļu, maksājumu un ieturējumu
sarakstu imports no Excel.

ĒRTA
Ērta, vienkārša un intuitīva lietošana. Iebūvēti mehānismi, kas novērš iespēju
kļūdīties datu ievadē un algu aprēķinos.

INTEGRĒJAMA
Sasaiste ar populārākām interneta bankām, ar ERP sistēmu Office Line,
kā arī ar citām finanšu sistēmām.

AKTUĀLA
Atbilst aktuālajām likumdošanas prasībām.
 

PIELĀGOJAMA
Iespēja pielāgot algu programmu uzņēmuma specifikai – viegli konfigurējama un papildināma.

DROŠA
Algu programma aizsargāta ar paroli, definējamas lietotāju pieejas tiesības.


ALGU MODUĻA GALVENĀS FUNKCIJAS:

LĪGUMI:

  • Personu kartiņas – plašas datu ievades iespējas
  • Darbinieku līgumi – darbinieku pieņemšana un atbrīvošana no amata, līgumu izmaiņas.
  • Dažādi līgumu un darba attiecību veidi
  • Iespēja darbiniekus dalīt struktūrvienībās
     

ATSKAITES:

  • Izmaksu saraksti ( kase, banka)
  • Aprēķinu pārskati
  • Atskaites darbiniekiem – ikmēneša algu lapiņas, izziņas par izpeļņu, u.c.
  • Darba nespējas lapas
  • VID atskaites un to eksports uz EDS
  • Statistikas atskaites
  • Veselības pārbaudes

ALGU APRĒĶINI:

  • Dažādi algu aprēķinu veidi - izmantojot stundas likmi, pamatalgu vai autoratlīdzību, u.c.
  • Slimības lapu aprēķins
  • Uzkrātā atvaļinājuma uzskaite, automātiska atvaļinājuma perioda noteikšana
  • Prēmijas un piemaksas
  • Ieturējumi – izpildraksti, u.c.

KLASIFIKATORI:

  • Darba grafiki – to definēšanas iespējas atbilstoši uzņēmuma vajadzībām
  • Amatu klasifikators
  • Kalendārs – definētas svētku dienas, kuras ir iespējams ērti koriģēt un papildināt
  • Ziņas par darba ņēmējiem
  • Sasaiste ar populārākajām internetbankā

PERSONĀLA VADĪBAS MODUĻA GALVENĀS FUNKCIJAS:

  • Rīkojumi dažādiem gadījumiem – par pieņemšanu un atlaišanu darbā, atvaļinājuma, komandējuma un darba braucieniem, par izmaiņām līgumā, darba atsākšanu un uzvārda maiņu.
  • Automātiska darba līgumu sagatavošana, iespēja darbinieka kartiņai pievienot tādus papildus dokumentus, kā amata aprakstu, vienošanās, sertifikātus, līgumus par konfidencialitāti u.c.
  • Uzņēmuma vajadzībām piemērojami personāla vadības dokumenti. Rīkojumu sadaļu un nosaukumu konfigurēšana
  • Automātiska rīkojumu reģistrācija elektroniskajā žurnālā, ko iespējams saglabāt arī Excel

 

Lejuplādēt Baltic Data-ALGAS bukletu

Papildus informāciju meklējiet: http://www.officeline.lv/baltic-data-algas​

Ja vēlaties saņemt papildus informāciju par Baltic Data - ALGAS programmu vai pieteikties programmas demonstrācijai, lūdzu sazinieties ar mums:
tālr.
67222654, e-pasts bvs@balticdata.lv

  
Tel.: 28003365
E-pasts:  shop@balticdata.lv
© 2018 SIA Baltic Data. Visas tiesības rezervētas.