search icon
Grozā

Garantijas noteikumi

Garantija
  1. Visām Baltic Data pirktajām precēm, saskaņā ar LR likumdošanu, patērētājiem nodrošinām 2 gadu garantiju.
  2. Garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Jūs varat uzrādīt:
  • pirkumu apliecinošu dokumentu (Pavadzīme, čeks vai kvīts). Pirkuma dokumenta kopijas izsniegšana ir maksas pakalpojums saskaņā ar Baltic Data pakalpojumu cenrādi;
  • ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
  1. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
  • precei ir mehānisks bojājums;
  • precei ir garantijas plombu, iekārtas sērijas numuru bojājumi vai pats esiet mēģinājis novērst iekārtas bojājumu;
  • bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
  • bojājums radies no tā, ka iekārtā iekļuvis svešķermenis, šķidrums, kukaiņi utt;
  • ja esiet izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī neoriģinālos izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
  • bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, dēļ kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums);
  • nebūsiet veicis regulāro servisa apkopi (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama piem. datora tīrīšana no putekļiem u.c.);
  • izmantosiet preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece šādiem nolūkiem nav paredzēta).
  1. Ražotāja garantija neattiecas uz jebkura veida datu zaudēšanu datu nesējos CD/DVD/Blu-Ray matricās, zibatmiņās, atmiņas kartēs, cietajos diskos u.c., kas radušies vai var rasties augstāk minēto datu nesēju bojājumu (tiešo vai netiešo) rezultātā. Baltic Data SIA nenes atbildību par datu nozaudēšanu, lietojot no Baltic Data SIA iegādātus datu nesējus. Klienta pienākums ir pašam rūpēties par savu datu drošību un veikt datu rezerves kopēšanu.
  2. 2 gadu garantija neattiecas uz izejmateriāliem, piemēram, printera tintēm, toneriem, portatīvo datoru, mobilo telefonu un visa veida akumulatoru baterijām, izejmateriāliem, visām tāda veida precēm, kas pakļautas dabiskam nolietojumam.
  3. Pirms preces nodošanas remontā parūpējaties par savu datu drošību. Servisa centri negarantē datu saglabāšanu pēc remonta, par datu rezerves kopijām atbildīgs ir pats klients. Nodrošinieties ar datu rezerves kopijām.
  4. Gadījumā, ja prece nedarbojas korekti, nogādājiet šo preci mūsu servisa centrā “Lielmaņi” Mārupes pag., Mārupes nov., darbadienās no plkst. 9.00 līdz 18.00, vai jebkurā Baltic Data veikalā. Līdz jābūt pirkumu apliecinošam dokumentam (čeks, kvīts, rēķins).
  5. Ja klients vēlas, lai garantijas nodrošināšana notiktu pie klienta, tad klients sedz transporta izdevumus vai noslēdz Datoru servisa līgumu, kas iekļauj šādu servisu.
  1. Baltic Data nenes atbildību par klienta datorā, planšetdatorā vai viedtālrunī instalēto programmatūru.
  2. Ja klients aparatūru nav lietojis saskaņā ar specifikācijā norādītajiem lietošanas noteikumiem un tā rezultātā radušies tehnikas atteikumi, tad tam sekojošais remonts neietilpst garantijas remontā. Ja klients piekrīt maksas remontam, no klienta par pakalpojumu tiek iekasēta priekšapmaksa saskaņā ar Baltic Data servisa darbu cenrādi.
  3. Ja veicot diagnostiku tiek konstatēts, ka defekta nav, bet klients to ir uzskatījis par defektu savas nezināšanas dēļ vai pieļāvis datora inficēšanos ar vīrusu, tad par patērēto laiku tiek iekasēta samaksa saskaņā ar Baltic Data servisa darbu cenrādi. 
  4. Iesniedzot preci remontā tiek noformēts Baltic Data "Remonta servisa protokols".
  5. Neatbilstības līguma noteikumiem (defekta) novēršana notiek saprātīgā termiņā.
  6. Salaboto preci mēs varam piegādāt Jums vēlamā vietā, saskaņā ar piegādes maksas cenrādi. Ja vēlaties izmantot šo iespēju, zvaniet uz mūsu servisa centru pa tālruni 29188316. Baltic Data neuzņemas atbildību par preces bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā, ja to nav veikusi Baltic Data.
  7. Pēc remonta klients tiek informēts, ka preces ir lietošanas kārtībā un tiek uzglabātas Baltic Data noliktavā 15 kalendārās dienas bez maksas. Pēc tam par katru nākamo kalendāro dienu jāmaksā par preču uzglabāšanu 0.3% no preces sākotnējās cenas. Ja klients preci neizņem 60 kalendāro dienu laikā no paziņošanas brīža, prece pāriet Baltic Data īpašumā. Līdz pilnīgai apmaksas saņemšanai no klienta, preces paliek Baltic Data īpašumā.   
  8. Strīda ar klientu gadījumā, klienta prasījuma pieteikuma veidlapa ir pieejama šeit.

Ja Jums rodas kādi jautājumi, zvaniet pa tālruni 29188316. Mūsu servisa speciālisti Jūs uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

Pierakstīties

Zvanu ikona67222654

E-pastu ikonashop@balticdata.lv

Salidzini.lv logotips
SIA Baltic Data. Visas tiesības rezervētas. © 2025
go to top